hittaminbalans

6 december

Lämna en kommentar

DAGENS MAT

Frukost (innan träning) – 1 kokt ägg, 1 kaffe, celsius

Träning: 35 min hinderbana + mage

Lunch – Bacon/Kalon/Broccoligratängen m. brysselkål

Mellanmål – 2 koppar kaffe m. grädde
1 skiva nybakat bröd m. smör /ost /tomat

MiddagTacos

Kvällsfika – En bit bröd m. smör/ost
några ynka ostchips, en massa vatten

kommentar: började dagen med en sjukt jobbig hinderbana tillsammans med en kompis. 15 minuter x 2 och sedan en extrarunda med plankan och jägarvila. sedan cirkelträning för magen. kände mig pigg i kroppen men lite slut i huvudet. klarade mig bra på den enkla frukosten. celsius är bäst i världen.

ikväll satt min syster och åt lösgodis i soffan bredvid mig. första gången på hela veckan jag var frestad att smaka, men ICKET! jag har bestämt mig till 100% och det finns ingen chans att jag sviker mig själv nu. åt en bit macka och 4 små ostchips istället. drack en jäkla massa bubbelvatten

kommande helgkvällar ska jag nog försöka hålla mig sysselsatt med annat än soffnötning då suget lättare kommer krypande när man ligger framför tvn. imorgon väntar julmiddag och sedan vidare till en kompis där det är födelsedagsfest. jag planerar att dricka några få glas rött vin. 

Kommentera

