hittaminbalans

16 december

Lämna en kommentar

DAGENS MAT

Frukost – 1 kopp kaffe, liten skål turkisk m. pepparkaksgranola

Styrketräning ben (bcaa under passet)

Lunch – Viltgryta m. blomkålsris

Mellanmål – 1 burk makrill, 1 kokt ägg, kaffe med grädde

Middag – Liten portion köttfärsås m. zuccinipasta och en halv tomat

ss
pass 2: bodycombat 60 min (celsius under passet)

Kvällsfika – 1 fröknäcke m. ost/smör, 2 LCHF-lussebullar m. ostskivor

kommentar: två träningspass. hade hur mycket energi som helst på båda passet. idag har jag både bakat fröknäcke som blev HUR gott som helst, verkligen SUPERGOTT. har saknat hårdbröd. efter dagens andra träningspass gjorde jag en sats LCHF-lussebullar som blev jättegoda också. jag åt två stycken med några ostskivor på och det var drömgott kan jag lova. lyxigt. det är ju trots allt juletider och jag känner att jag faktiskt vill unna mig lite julkänsla i munnen 😉 

känns fortfarande lite overkligt att jag faktiskt fungerar utan kolhydrater. tidigare kunde jag känna mig trött om jag bara uteslöt kolhydratkällan på en av dagens måltider. trodde aldrig jag kunde överleva utan kolhydraterna. men nu har jag fått det svart på vitt att man faktiskt kan prestera utan! mäktigt

Lämna en kommentar